Reklamace

Reklamace námi prodaného zboží je prováděna dle platných zákonů ČR.

Obecné podmínky reklamace:

S řešením reklamací se může kupující obrátit buď přímo na servisní síť výrobce, nebo na VITALWELL GROUP  s.r.o.

Povinnosti kupujícího:

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat VITALWELL GROUP  s.r.o. o zjištěných závadách.

 

 UPOZORNĚNÍ

Všechny vířivé vany jsou určeny výhradně pro užití v domácnostech, v žádném případě nejsou určeny pro komerční používání.

 

Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

  1. a) Na e-mailovou adresu provozovatele: obchodnik@lexur.cz
  2. b) Na telefonním čísle 608 742 111
  3. c) Poštou na adresu provozovatele: Třída T. Bati 398, 763 02 Zlín-Louky
  4. d) Osobním doručením.

 

 Kupující je povinen uvést:

  1. a) Číslo dodávky (dle prodejního dokladu, dodacího listu nebo faktury)
  2. b) Co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů