Reklamace
Reklamace námi prodaného zboží je prováděna dle platných zákonů ČR.
Obecné podmínky reklamace:
S řešením reklamací se může kupující obrátit buď přímo na servisní síť výrobce, nebo na VITALWELL GROUP s.r.o.
Povinnosti kupujícího:
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat VITALWELL GROUP s.r.o. o zjištěných závadách.
UPOZORNĚNÍ
Všechny vířivé vany jsou určeny výhradně pro užití v domácnostech, v žádném případě nejsou určeny pro komerční používání.
Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:
- a) Na e-mailovou adresu provozovatele: januszova@vitalwell.cz
- b) Na telefonním čísle 608 742 111
- c) Poštou na adresu provozovatele: Třída T. Bati 398, 763 02 Zlín-Louky
- d) Osobním doručením.
Kupující je povinen uvést:
- a) Číslo dodávky (dle prodejního dokladu, dodacího listu nebo faktury)
- b) Co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů